امروزه  در جهان بیش از 2میلیارد و 900 میلیون گیمر داریم. بنابر پیشبینی کارشناسان این تعداد در سال 2023 به بین 3 تا 7 میلیارد نیز خواهد رسید. 
عمده گیمرها در سنین نوجوانی و جوانی هستند و مخاطب این دوره نیز همین گروه سنی است.
به همین دلیل پرداختن به موضوع بازی های رایانه ای بیش از گذشته  اهمیت دارد.

در این دوره تلاش شده است با استفاده از مستندات معتبر و نمایش بخش هایی از بازی های مختلف 
نگرشی نو در مورد بازی های رایانه ای داشته باشیم که در عین جذاب بودن معتبر و علمی نیز باشد.

سرفصل های آموزشی

کنترل پلی- جلسه اول
کنترل پلی- جلسه دوم
کنترل پلی- جلسه سوم
کنترل پلی- جلسه چهارم
کنترل پلی- جلسه پنجم
کنترل پلی- جلسه ششم
کنترل پلی- جلسه هفتم
کنترل پلی- جلسه هشتم
کنترل پلی- جلسه نهم
کنترل پلی- جلسه دهم

درباره استاد دوره

دانش‌آموخته سطح 4 حوزه - فقه و اصول مدرس زبان انگلیسی کارشناس بازی‌های ویدئویی

نظرات

متوسط امتیازات

5
5
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
  1. یاسین یاسینی (دانشجو دوره)

    ممنون از تلاش شما

دوره‌های مرتبط

دورهٔ مدیریت رسانه در خانواده

4.8
<p><strong><big>در این دوره چه می‌آموزیم؟</big></strong><br /> در این دوره دربارهٔ این صحبت می‌کنیم که چگونه رسانه‌ها را در خانه‌هایمان مدیریت ...
260,000 تومان

آشنایی با دنیای متاورس

4.2
<p>متاورس چیست؟ از کجا آمده؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ فرصت است یا تهدید؟ چه راهکارهایی برای استفادهٔ حداکثری از فرصت‌های متاورس وجود دارد؟<br /> در این مجموعه وبینارها دربارهٔ ...
198,000 99,000 تومان